torsdag 4. mai 2017

hvitveis-eventyr



Jomfruland - et eventyr om våren!
Nå måtte jeg mimre litt over en fin tur til et spesielt sted. 

For joda, plassen er veldig spesiell om våren med sine mange hvitveis-kledde tepper, men jeg nyter jo like mye å rusle rundt og titte på de sjarmerende husa og de fine steinmurene. Det er så gøy med slike steder. Nesten litt urørt. Jeg har ikke vært på denne vakre øya så veldig mange ganger. En med gode venner da jeg var ungdom, en da jeg skulle gifte meg og var på vift med jentene, og så denne turen med kamera for Lev Landlig. Altså ikke akkurat rendt dørene ned, så jeg drar dit gjerne igjen. I fjor sommer var vi på øya som ligger like ved; Stråholmen. Har jeg egentlig vist dere bilder derfra? Det var jo hele fantastisk syns jeg. Så mye historie og så fint! Jeg må lete gjennom i arkivet her, og har jeg ikke tatt dere med, må det nesten bli en liten tur dit også. 

*Slike innlegg legger jeg under BEAUTIFUL PLACES og VÅRT LILLE LAND oppe i menylinjen. Det er så mye vakkert å se i landet vårt, og nå fikk du altså Jomfruland gjennom mine øyne. 

# den store koftejakten # kofter # kofteboken # kofteboken 2 # liv sandvik jakobsen # tørkestativ # nostalgi # landlig # livsstil # matnyttig # vårt lille land # 

2 kommentarer:

  1. Så nydeleg, - og slike kvitveistepper kan ein finne overalt akkurat no.
    Det er ein luksus vi har som kan gå ut å plukke fritt !
    Nyt våren !

    Sofie

    SvarSlett
  2. Underbara vårbilder...
    Kram från Titti

    SvarSlett